Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 sierpnia 2013

Ramki na zdjęcia-Jak szybko je odnowić ?

Hejka kochani:) 
W końcu po wypoczynku nadszedł czas na zabranie się do pracy:)
To cudeńko, a właściwie te cudeńka wisiały u mnie na ścianie od dłuższego czasu, ale dopiero dziś zdążyłam się nimi zainteresować. Mowa tu o ramkach na zdjęcia.
Nie  wiem jak jest u Was, ale u mnie wszystko co się da odnowić, przerobić lub ulepszyć to trafi do mych rąk i szybko się z nich nie wydostaje :)
Ja jak zaczynałam urządzanie swojego pokoju to od razu postanowiłam, że ściany będą zapełnione zdjęciami, gdyż co lepiej przywołuje wspomnienia jak nie zdjęcia? Jak są zdjęcia to i powinny być też ramki. Ale oczywiście nie mówię o zwykłych stonowanych ramkach, gdyż u mnie w pokoju nie mam miejsca na nudę :)
Rzeczy, które były mi potrzebne do zrealizowania tego pomysłu było nie wiele:
-stare ramki na zdjęcia,
-lakiery do paznokci których już nie używasz,
-farba akrylowa w dowolnym kolorze
-pędzle



Obydwie ramki pomalowałam dwiema warstwami i na obydwóch zrobiłam kroki końcówkami pędzli.
Ramki mozecie ozdobić wzorami według własnego pomysłu lub szablonami :)

A oto efekty mojej pracy :)




Ja w ramki wsadziłam swoje zdjęcia z dzieciństwa:)


Mam nadzieję, że pomysł z wykorzystaniem starych ramek się spodobał, a jeżeli wy wykonaliście swoje własne niepowtarzalne ramki przysyłajcie zdjęcia na adres e-mail londonovelove@gmail.com pt. #DIYramkinazdjęcia  :)


Martyna
xoxo   

Dobranoc !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz