Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 sierpnia 2013

Moja pielęgnacja włosów

   Bardzo lubię moje włosy, wiele osób zazdrości mi gęstości i tego, że się kręcą. Teraz je zapuszczam, gdyż rzadko loki dobrze mi się zakręcą tak, aby nie sterczały gdzieś. Nie żałuję pieniędzy na kosmetyki do włosów <3 Uwielbiam je pielęgnować. Staram się ich nie niszczyć. Lato jest moim zdaniem czasem regeneracji. Nigdzie się nie śpieszę, więc nie używam suszarki i pozwalam im schnąć samemu. Również prostownicy nie używam już często, a jak już to tylko grzywkę w niskiej temperaturze. Przedstawię wam poniżej kilka moich ulubionych kosmetyków.
   Myję włosy codziennie szamponem SYOSS. W tej chwili się skończył, więc nie pokaże wam go. Po spłukaniu szamponu nakładam maskę i trzymam ją 3-5 min., po czym również spłukuję. Nakładam ją co 2, 3 dni, natomiast jeśli chcę ją nałożyć tylko na końcówki, to na mokre włosy tez co jakieś 2 dni nie spłukując. Zresztą wszystko macie opisane z tyłu produktu. Jest to mój ulubiony produkt, gdyż zapobiega rozdwajaniu się końcówek, ładnie pachnie, a włosy po nim są miękkie w dotyku *.*


ZIAJA maska intensywna odbudowa ( Natura ok.7 zł)

   Jak już wspomniałam rzadko prostuję włosy, ale jeśli prostuję całość używam wygładzający balsam chroniący przed wysoką temperaturą. Należy nałożyć go na wilgotne włosy i równomiernie rozprowadzić.


ADVANCE TECHNIQUES wygładzający balsam do prostowania włosów (Avon)

   Rok temu, kiedy miałam trochę dłuższe włosy używałam balsamu podkreślającego loki. W tym roku rzadziej go używam, ale jestem z niego zadowolona :)


NIVEA balsam podkreślający loki (Natura)

   Stosuję również odżywkę w sprayu, co prawda rzadko, ale raz w tygodniu minimum tak xD Jest ona przeznaczona do włosów cienkich, płaskich i zniszczonych. Trzeba nią wstrząsnąć przed spryskaniem o czym często zapominam.


SCHWARZKOPF  GLISS KUR ekspresowa odżywka regenerująca (Rossman)

   Moją ulubioną marką wśród kosmetyków do włosów jest SYOSS ^.* Za dużo z tej firmy nie mam produktów, ale z nich jestem najbardziej zadowolona. O szamponie na początku już wspomniałam, a oprócz niego mam także odżywkę do włosów normalnych i delikatnych, która wzmacnia i zmniejsza ilość złamanych włosów oraz lakier do włosów dodający objętości (bardzo mocne utrwalenie).


SYOSS pro-cellium keratin "Care-Spray Essence" (Rossman)


SYOSS pro-styling system "Volume-Hairspray" (Rossman ok. 11 zł )

   Kosmetyki, które opisałam powyżej są prze ze mnie sprawdzone i naprawdę działają :) Polecam szczególnie markę SYOSS i ziaja <333

                                                                                                                                      Justyna ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz