Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 sierpnia 2013

Coś z niczego!

Hi there!
Okey, skoro jestem po właściwym remoncie to czas zabrać się za dobieranie różnych dodatków.
W moim przypadku chodziło o coś co będzie mogło stać na stoliku. :)
Więc wybrałyśmy się dzisiaj z Viśnią do miasta, żeby po prostu się przejść. Wychodząc z domu nie miałam zamiaru niczego kupować, ale... tak wyszło. :)
Natknęłam się (w Pepco) na niewielki, przeźroczysty wazon, dokładnie taki jaki sobie wymarzyłam i kilka rzeczy, które mogłabym do niego wsypać lub wsadzić. okazało się, że wybór był niewielki, ale nawet z tego dało radę coś wybrać, więc....
Oto moje skarby:
Całość wyniosła mnie ok. 25 zł 




A o to efekt końcowy:)



Jak widzicie mała rzecz, a jak cieszy. Niby nic dla pokoju, ale jednak jest tą częścią stworzonego nastroju. :)

Dobranoc! :)

Martyna 
xoxo   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz