Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 sierpnia 2013

Little changes- Part 2, 3 and...!!!

Słuchajcie!!!
Wiecie nigdy tak na prawdę i na serio o tym nie myślałam ale stało się ...
Ale może zacznę od początku. :)
Więc parę miesięcy temu zaplanowałam sobie, że wraz z nowym rokiem szkolnym będą nowe postanowienia i nadejdą małe zmiany.
Na początku zaczęło się od przeczytania o cud diecie 3D CHILI, zresztą zauważyłam, że Sandra in Vogue( http://sandrainvogue.blogspot.com/)  zaczęła  ją stosować, więc pomyślałam, że jak Sandra może to i ja mogę :) No i się okaże, czy mogę, już od 1 września:)
Drugą sprawą jest, a mianowicie była zmiana wystroju mojego pokoju, która jeszcze do niedawna była nijaka... :/ A teraz... jest w moim stylu :) (pisałam o tym w poprzednim poście)
Trzecią zmianą w moim nastoletnim życiu jest przede wszystkim podejście  do nauki:) D;a niektórych może się to wydawać głupie, ale stwierdziła, że wolę się nauczyć teraz niż później ubolewać nad tym, że w liceum, czy na studiach mi nie idzie z powodu nienauczenia się na jakąś durną kartkówkę.... Gdyż wszystkie nasze zaniedbania odbijają się w końcu:)
A czwartą...

                                                           C.D.N.

Martyna 
xoxo  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz