Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 września 2013

Sesja zdjęciowa

   Wczoraj nie mogłam usiedzieć w miejscu...Ciągle myślałam o początku roku, Byłam mega podekscytowana, gdyż zmieniliśmy miejscówkę szkoły (nowy wystrój, klasy, znajomi). Nawet jak oglądałam serial, myślami byłam gdzie indziej :)
   Nie rozczarowałam się wcale, gdy weszłam do szkoły. Z początku mieliśmy mieć fioletową klasę, ale z powodu nagłego zwiększenia się osób w równoległej klasie, musieliśmy przejść do zielonej. Nie jest źle (zielony- kolor nadziei) xD
   Trochę odbiegłam od tematu 'SESJA'. Więc nie mogłam się doczekać rozpoczęcia, przebrałam się w mój strój galowy po czym poprosiłam tatę, aby zrobił mi zdjęcia :) Mogę zaznaczyć, iż mój tato zajmuje się fotografią.
   Przedstawię wam teraz kilka ujęć ;P

 

 

 

 


   Nie mam może figury modelki, ale zdjęcia są fajne, przynajmniej mi się podobają ^^

                                                                                                                                       Justyna ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz