Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 października 2013

Around the World !

Hi there!
Aktualnie jestem chora... Wiem, że powinnam leżeć w łóżku, spać, i jeść babciny rosołek, ale ja tak nie potrafię... Nie potrafię nic nie robić.
Dlatego więc wymyśliłam dosyć fajny temat na posta, tak mi się wydaje, i myślę, że spodoba się ona osobą, które lubią podróże tak jak ja. :)

      Czy mieliście kiedyś tak, że patrzyliście na mapę i marzyły Wam się podróże tak dalekie i, aż niemożliwe do zrealizowania?


Muszę Wam szczerze wyznać, że od kiedy w moim pokoju zawisła mapa świata to, aż nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem kiedy na nią spoglądam odkrywam coraz to nowe miejsca i miasta, o których wcześniej nie miałam pojęcia, a okazuje się, że są tak ciekawe i w miarę mi dostępne, że nie mogę się doczekać kiedy je odwiedzę.
Szczerze mówiąc, od zawsze ciągnęło mnie do podróży, zwiedzania coraz to nowych zakątków świata, ale zawsze mi się wydawało, ze trzeba mieć nie wiadomo ile pieniędzy, i nie wiadomo jakie warunki, żeby pozwolić sobie na dalekie i i ciekawe wyprawy dookoła świata. Lecz okazuje się, że po oglądnięciu kilku filmów dokumentalnych, po przeczytaniu kilku książek, wydaje się to dziecinnie proste. Trzeba po prostu wytrzasnąć starego Vana, paczkę przyjaciół i trochę pieniędzy.
Może jestem za dużą marzycielką, ale własnie tak wyobrażam sobie moją podróż dookoła EUROPY po zdaniu matury. Tak, albo czekając na lotnisku ze spakowaną torbą, na pierwszy lepszy lot LastMinute . Niektórym może się to wydawać dziwne, ale ja właśnie lubię takie podróże, kiedy w pewnym momencie będzie trzeba być zdanym samemu na siebie :)

W moim planie wycieczki na pewno nie zabrakło by słonecznego i jakże Lazurowego Wybrzeża Francji oraz miasta miłości :) Odwiedziłabym na 100 % Koloseum w Rzymie i jeszcze wiele innych zakątków Europy.


Do mojej wymarzonej podróży zostało mi jeszcze kilka wiosen, więc jeszcze będzie musiała się pomęczyć na mojej liście, rzeczy które warto zrobić :)

Martyna
xoxo  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz