Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 listopada 2013

We care of our hair :)

   Dużo ostatnio słyszałam o olejowaniu włosów... Bardzo mnie to zastanawiało. Tydzień temu zaczęłam o tym czytać i oglądać filmiki na YT. Dużo osób polecało olejki łopianowe lub no.odżywki firmy JANTAR. Ździwiła mnie ich niska cena o.O Pomyślałam sobie, że to musi być jakieś badziewie, ale przecież dziewczyny chwaliły je sobie...Na filmikach było mówione, że nie które olejki działają na szybki porost włosów, a na tym mi bardzo zależy. Na komunie ścięłam włosy zgodnie z tradycją -_- Potem je podcinałam cgl. W VI klasie ostatni raz podcięłam włosy na tak krótko. Zapuszczałam je trochę i udało mi się chyba do ramion. Obecnie mam włosy za ramiona, ale że jestem zmuszana przez włosy do prostowania nie których kosmyków, muszę częściej podcinać końcówki :/ Kilka dni temu postanowiłam się zaopatrzeć w olejek łopianowy firmy Green Pharmacy z czerwoną papryką. Przyśpiesza on własnie porost włosów. Był jeszcze inny rodzaj olejku z tej samej firmy, który przyśpieszał porost ale nie miał tylu właściwości. Zapach olejku, który kupiłam nie jest ładny xD Ale trudno... Stosowałam go dopiero dwa razy, ale włosy po ni  faktycznie są miękkie i odżywione. Zapobiega on również wypadaniu włosom. Wydaje mi się, że z efektu będę równie zadowolona jak tamte dziewczyny :) Nie dawno kupiłam również z tej firmy szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem lekarskim. Bardzo ładnie pachnie i pielęgnuje włosy. Jestem z niego zadowolona. Krótka recenzję odnośnie olejku dodam kiedy indziej, gdy będą efekty na długości włosów ;P Przedstawiam wam poniżej produkty wyżej opisane ^^


Olejek łopianowy z czerwoną papryką (Rossman) cena: ok.8 zł


Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z Rumiankiem lekarskim (Rossman) cena: ok.10 zł

                                                                                                                     Justyna :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz