Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 listopada 2013

Godne polecenia :)

   Oprócz poprzedniego postu, chciałabym jeszcze krótko przedstawić pewien kosmetyk.
   Jest to moim zdaniem rewelacyjna odżywka 8w1 Eveline. Ten produkt poleciła mi Martyna, która również pisze dla was ciekawe posty :) Oczywiście jak chyba prawie każdy produkt pielęgnacyjny, nie sprawdza się u wszystkich jak np.u Dominiki. Ja jednak jestem bardzo z niej zadowolona. A o to i nasza bohaterka:



Cena była bardzo tania, ok.10 zł. Zakupiłam ów produkt w Rossmanie. Byłam ciekawa efektu ^^ Na szczęście moje paznokcie bardzo dobrze zareagowały na odżywkę. Rzeczywiście stały się bardziej mocne, nie łamią się tak często, szybciej rosną i są lśniące, i ogólnie SUPER. Jakieś dwa tygodnie później udałam się z mamą do znajomej kosmetyczki, bo chciałam zadać kilka pytań odnośnie paznokci. Wchodząc do gabinetu rzuciła mi się w oczy identyczna odżywka. Pani bardzo ją sobie chwali i używa ją malując paznokcie klientek. Ten fakt utwierdził mnie tylko o dobrym działaniu jej.
   Odżywkę należy stosować codziennie nakładając warstwa po warstwie. Co 4 dni trzeba ją zmyć i nakładać od nowa warstwy. Po kilku tygodniach możemy zobaczyć prawdziwe efekty! To na prawdę działa. Co prawda nie na każdego, ale warto sprawdzić, tym bardziej, iż nie jest to duży wydatek. Ja osobiście polecam :)

                                                                                                                                            Justyna :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz