Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 października 2013

Modelina

Hej, hej!!
Dzisiaj, gdy wróciłam ze szkoły, nie miałam co robić.  Próbowałam jakoś zabić czas, ale nie miałam pomysłu czym. :)
Postanowiłam więc, że zrobię koraliki z modeliny. Jest to prosty sposób na nudę i przyjemne spędzanie czasu.
Żeby koraliki były twarde należy gotować je przez ok. 5 min, lub gdy staną się twarde.
Nie zrażajcie się tym, że po ugotowaniu stracą one swój blask i wyblakną, bo jest na to sposób!! :)
Wystarczy zakupić mały pojemniczek farby do drewna, podejrzewam, że jego cena nie przekroczy 5 zł., lub bezbarwnego lakieru do paznokci.
Bardzo ważne jest przed ugotowaniem koralików, przekłucie ich wykałaczką.
Jeśli zabierzemy się już za malowanie, nabijamy koralika na wykałaczkę, z każdej strony dokładnie malujemy i wkładamy do słoika, żeby mogły wyschnąć. :)
Polecam modelinę firmy ASTRA. Jest ona sprawdzona i najlepiej mi się na niej pracuje.
Modelina jest o tyle fajna, że mając tylko 6 kolorów można wyczarować tyle odcieni ile się chce!!
Ja pokazałam Wam próbkę moich koralików w różnych kształtach: kostka, bączek, nieregularne koła.
A więc miłej zabawy! 
Dominika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz